Customer Support Manager
Opleidingen
- Mavo, MBO BE
- HBO-logistiek Management (1 jaar, certificaat)
- Teamleiderstrainingen, World Class Office, Excel, tekening lezen, procesbeheersing
- SAP, Navision, Office
Ervaringen:
Gestart als verkoper binnen de technische retailbranche en hierin doorgegroeid naar bedrijfsleider en verantwoordelijk voor het commerciële resultaat en het aansturen van 4 verkopers. Uiteindelijk de keuze gemaakt om de overstap te maken naar het bedrijfsleven en gaat starten als customer service officer bij een technisch modulebouwer. Is snel gewend aan deze verandering en is in zijn functie verantwoordelijk voor de afhandeling van salesorders voor klanten binnen de high tech industrie (o.a. ASML, Assembleon, Thermo Fisher). Krijgt in zijn rol ook steeds meer analytische taken en monitort daarin de KPI’s, plant de productie in overleg met de teamleiders, initieert verbeteracties, beheert klantspecifieke probleem gevallen aangaande logistieke of kwaliteitsissues. Past het beste in een coördinerende rol tussen klant en eigen organisatie met daarin de verantwoordelijkheid over kwaliteit, logistiek en techniek. Sterk in de communicatiebuffer tussen klant en organisatie en het ‘in tune’ blijven met de stakeholders.
Referentienummer
18977